fredag 18. mai 2012

Rosa konfirmantjente

 




I dag skinner sola og bare noen få grå skyer,bra start på helga.
17mai var veldig vått og kald ,og jeg ønsker meg nå en varm cep til bunaden.
Dette konfirmantkortet er det bror min som har bestilt.Det ble laga før bunadskjorte strykkinga.


Jeg har brukt ark fra Papirdesign,igjen det er jo så fint.Brukt distress ink walnut stan ,Bazzil,spellbinders.
Pynta med osteklut,sløyfebånd,perler fra KOG,charms.Noen blomster fra Storyteller,KOG og resten ukjente.Litt crackle paint på de.Teksten fra Stempelglede.

 Magnolia stempel på aqvarellark 300g,bruker det gammle malerskrinet mitt,var ikke lett å få så lys rosafarge.Så det ble mye øving ,før resultattet ble slik jeg ønsket.Tok på noen liguid pearls.
 Innsida med tekst fra KOG,pengalomma er rosa bånd og skrivefelt.


Utfordringer
u63 bingo,Bånd/blonder,blomster,charms/metal
ekstra utfordring-magnolia motiv

Takk for at du titter innom og god helg
klem Synnøve

13 kommentarer:

  1. Dette så kjent ut :)
    Nydeligt !

    SvarSlett
  2. Så sart å nydeligt kort.

    tone

    SvarSlett
  3. Så nydelig :) Tilda er jo bare så fin, ønsker meg flere stempler av henne :) Takk for alle fine kommentarer inne hos meg :) ha en fortsatt fin fredags kveld :) klem Rita

    SvarSlett
  4. Nydelig kort. Vakkert fargelagt! Og nydelig pynta!! Klem fra Anne-Eddie ;D

    SvarSlett
  5. Så nydelig dette kortet ble Synnøve! Delikate farger og så utrolig lekkert pyntet:)
    God helg!
    Klem fra Kjersti:)

    SvarSlett
  6. Et lekkert og flott kort og arkene er bare så flotte de og:)
    klem bente:)

    SvarSlett
  7. Å så nydelig !!
    Flott motiv,papirer og pynt.Det er så fint med rosa og brunt sammen.

    Klem Kjersti

    SvarSlett
  8. Aldeles vakkert kort med mange lekre detaljer.
    Nydelig fargelegging og helhet :-)
    Takk for at du deltar hos Kort O Mania og lykke til!
    Klem fra Karin

    SvarSlett
  9. Kjempeflott! Elsker alle blomstene, og motivet:-)
    Klem fra Johanne

    SvarSlett
  10. Dette kortet var direkte gromt ;) Hærlig med rosa!!

    Smil fra Sandra

    SvarSlett
  11. For et nydelig kort, du fikk til en sart og fin rosafarge! Flott fargelagt og herlig oppsett..... nydelig sammensatt!! Klem fra Irene

    SvarSlett
  12. Så nydelig dette kortet var, kjempefint motiv også. Herlige detaljer på kortet. Tusen takk for ditt bidrag til Kort 'o' Mania. Klem Jeanette :)

    SvarSlett