fredag 9. november 2012

FARSDAG,s TAG

 
Jeg pleier å ta bilde utendørs,men i dag regner det for mye. Så fargene er for gule,( blir altid det når jeg tar bilde inne)  .Men ellers så er jeg fornøyd med denne tagen.
 Jeg har brukt Bazzill ,ark fra Papirdesign og bølgepapp med walnut stain distress ink på. Stemple tror jeg er fra KOG,stempla med weathered wood distress ink og glimmer mist old lace på. Pynta med frimerker fra Pandora, knapper,charms, tau og blonde,blomster fra KOG med crackle paint på, Spellbinders og ferdig stempla pakkelapp kjøpt på en blomsterbutikk, eyelet. 





Utfordringer:Scrap a long
                    knapper
                    Scrapperiket
                   mann/gutt
                   Vintage udfordring
                    brunt og blått
 Takk for at du titter innom,ha en fin helg.
Klem Synnøve

15 kommentarer:

  1. Knalltøff tag med mange stilige detaljer. :)

    God helg!

    Klem, Trine :)

    SvarSlett
  2. Kjempefin tag, og nydelige prosjekter under også !!
    Her i huset har det vært travelt med ei lita tulle å passe på, og den neste mnd er det minstemann som skal ses etter mens moren jobber med eksamener.
    Travelt men moro.
    Ønsker deg ei fin helg, klem

    SvarSlett
  3. Kjempestilig! Så mange flotte detaljer!
    klem Unni

    SvarSlett
  4. En flott tag, med mange fine detaljer:) Jeg sliter også med bildene når de må tas inne, men nå har jeg ønsket meg et fototelt til jul så tvi tvi:) Der finnes noen små som passer for slike prosjekter.
    klem bente:)

    SvarSlett
  5. Kjempestilig tag! Herlig pyntet :- Takk for at du deltar i utfordringen til Scrapperiket.

    SvarSlett
  6. Kjempestilig tag med mange flotte detaljer!!

    Ha ei fin helg!
    Klem, Mona :-)

    SvarSlett
  7. Knallfin og stilig tag til en mann.....)oKlem

    SvarSlett
  8. Knallføff!!! Så maskulin!! :)
    Klem

    SvarSlett
  9. Utrolig stilig! Liker alt stæsjet ditt:-)

    SvarSlett
  10. Denne var utrolig stilig Synnøve, sååå lekre farger og herlig pyntet!
    Ha en fin søndag!
    Klem fra Kjersti:)

    SvarSlett
  11. Herlig tag! Kjempestilig med flotte detaljer! Klem fra Anne-Eddie :) God søndag!

    SvarSlett
  12. dette var knall stilig :) Flott med alle knappene :) klem Rita

    SvarSlett
  13. A great masculine tag with lot of lovely texture! Thanks for joining us at
    Vintage Udfordring!!

    SvarSlett
  14. Snygg tag till far :)

    Tack för att du deltar hos Vintage Udfordring.

    Kram Nelle

    SvarSlett
  15. Stilig kort, flotte detaljer.
    Takk for at du deltar hos Scrap'a'long.

    Klem fra Merethe

    SvarSlett