fredag 23. november 2012

TIL EN UNG MANN

 
På onsdag var det eldstesønnen min sin dag, her er kortet jeg lagde til han.
 
Jeg har brukt:ark fra Pinkpaislee( worker bee queen bee collection), bazzill, bølgepapp,som har walnut stain distress ink på. Pynta med knapper, bånd ,tau,bokstaver fra Making memories, klokkestempel fikk jeg låne av Tone og har det inni en epoxy dots , det stillige sko-stemple har jeg lånt av Gro.Tusen takk.Talla er fra T.Holtz.
 

Innsida med stempel fra Kreativ Hobby og et skrivefelt.
Utfordringer:Papiravisen
                     anytings goes
                    Scrap a long
                     knapper
                     Anonyme scrappere
                    motiv og tekst


Takk for at du titter innom, ha en fin helg.
Klem Synnøve
                    

7 kommentarer:

  1. For et utruligt tøft kort Synnøve! Du er virkelig flink med herrekortene;)

    Ha ei flotte helg!

    Klem Junhild

    SvarSlett
  2. Flott og kjempetøft gutte/mannekort.Klem

    SvarSlett
  3. knall stilig kort :) Flott pyntet :) Ha en flott helg :) Klem Rita

    SvarSlett
  4. Kjempestilig!
    God helg :) klem Unni

    SvarSlett
  5. Råfint:-) Skikkelige mannekort du lager:-) Masse fine julekort under her også!

    SvarSlett
  6. Knallstilig og tøfft... :)

    Tusen takk for at du deltok hos Scrap'a'Long i November og håper å se deg igjen mange flere ganger..

    Klem LindaSS

    SvarSlett