onsdag 7. november 2012

SJOKOLADE til deg fra meg

 
Min kjære har snart bursdag og da måtte det bli sjokoladekort.
 
Jeg har brukt: ark fra Maja Design og bazzill med walnut stain distress ink på.
Det lyse arket har jeg laget" bølger "på gjennom en slik" rulle".Spellbinders.
Pynta med blomster fra KOG som har crystal stickers på,blonde, bånd, charms,eyelet, tau, epoxy dots, klokke stemplet har jeg lånt av Tone, teksten er fra en pakkelapp som er kjøpt hos en blomsterhandler.

 
Stemple er fra Art impressions,  brukt aqvareele skrinet mitt.Et herligt motiv ,stolen og avisa passer så bra sammen med sjokolade.

 
Innsida med stempel fra Stempelglede, Kreativ Hobby og en slik pakkelapp (fra blomsterbutikken)
Her har jeg og brukt en M.S punch .

Utfordringer :Stam ARTic
noe for men med metal på
mann/gutt
mer en to bretter
anyting goes
pose eller sjokoladekort
 
 
Takk for at du titter innom her hos meg,ha en fin dag.
      Klem Synnøve
 

13 kommentarer:

  1. Så utrolig stilig denne var! Motivet er bare så herlig og lekker pynting!
    Klem, June

    SvarSlett
  2. For en herlig gave å få!! Flott kort og god sjokolade! :)
    Klem

    SvarSlett
  3. Så flott....den faller nok i smak.....

    SvarSlett
  4. Kjempeflott kort :)
    Lika frosty'en på dei blå rosene. Det ser bra ut.
    Elles knallflott pynt og papir :D

    SvarSlett
  5. Sikke et herligt herre-Chokoladekort.
    Tusind tak for at du deltager i udfordringen hos StampARTic.
    DT-Gitte

    SvarSlett
  6. Så herlig :) Morsomt motiv og kule detaljer :)
    klem Unni

    SvarSlett
  7. Herlig motiv, har fått et slikt jeg og- men finner det vanskelig å gi bort...
    Kortet er kjempeflott!! Fine farger , alt harmonerer!!
    Klem fra Anne-Eddie :)

    SvarSlett
  8. Flott sjokoladekort! Herlig pyntet :-) Takk for at du deltar i utfordringen til Scrapperiket.

    SvarSlett
  9. lekkert sjokoladekort til din kjære :)
    Herlig motiv og fint pyntet.
    Klem Connie

    SvarSlett
  10. Kjempelekkert sjokoladekort. Stilig motiv.
    Takk for at du deltar hos oss i Papiravisen.

    Klem fra Merethe

    SvarSlett
  11. Så utrolig stilig sjokoladekort!
    Takk for at du scrapper med NSHK
    Klem :)

    SvarSlett
  12. Herlig kort. Flotte farger og morsomt stempel! Klem, Elizabeth

    SvarSlett