lørdag 25. mai 2013

BURSDAGSKORT til deg


Blå er en farge jeg liker så godt ,her i de lyse tonene. Bursdagskort denne gangen, ark fra Pion Design og Bazzill .Dies fra Memory box og Xcut , og  M.Stewart punch . Jeg har pynta med charms og metall-hjørner fra KOG, de har distress crackle paint på seg. Osteklut, bånd, og en gammel knapp. Blomstene er fra Storyteller og KOG. Bokstaver fra making memories.



Favorit Magnolia stemplet mitt,  har bukse av pionarket,  resten er malt med aqvarelle maling.
(stemplet på mønster arket ,klippet ut og limt opp på stempel motivet på aqvarelle-arket, hvis du lurer på hvordan.)


innsida er enkel, plass til å skrive en hilsen.
Utfordringer: Kort O Mania  bingo bånd- blomster-charms/metall
                   Card and Scrap     lag på lag
                    Papirdokkene  metall
                    Scrap a long    dies/punch

Takk for at du titter innom, klem Synnøve

16 kommentarer:

  1. Tak for din søde kommentar på min blog :)

    Og hvor er det et sødt kort du har lavet :)

    Knus Lilian

    SvarSlett
  2. Jeg liker også blått :) Og jeg liker kortet ditt, det var helt nydelig!
    klem Unni

    SvarSlett
  3. Nydelig!
    Lekkert pyntet:)
    Takk for at du deltar på Card and Scrap sin utfordring.
    Klem, Heidi:)

    SvarSlett
  4. Jeg er også vild med den blå farve. Dit kort er så fint med lækre detaljer.
    God søndag.
    Knus

    SvarSlett
  5. Blått er lekkert !!
    Kortet er helt nydelig. Så skjønnt motiv,lekker pynting og flott oppsett.

    Klem,Kjersti

    SvarSlett
  6. Så skjønn Tilda! Kjempefin bukse fra mønsterark da! Nyelig oppsett og pynt!
    Klem, June

    SvarSlett
  7. Super flot kort.
    Tusind tak for at du deltager hos card and Scrap.
    DT-Gitte.

    SvarSlett
  8. Så nydelig! Vakkert motiv, og så lekkert satt sammen.
    Den diesen som er bak motivet fikk jeg veldig lyst på. :)

    Klem, Trine :)

    SvarSlett
  9. lekkert kort Synnøve :) Så fin Tilda ble med mønstret bukse :) God ide :) Kanskje jeg også må prøve dette ut :) Nydelige farger du har brukt her, liker også veldig godt blått, spesielt de lyse blå tonene :) Klem Rita

    SvarSlett
  10. Så vakkert kort og dette må jeg prøve etter gammelt det med mønsterarket, ble kjemefint:)
    klem bente:)

    SvarSlett
  11. Lekkert kort med herlige farger. Likte veldig godt paper piecingen på Tilda sin bukse. Tusen takk for at du deltar hos Kort o Mania. Hilsen Kirsten.

    SvarSlett
  12. Kjempeflott kort du har laga. God ide med mønsterarket som du har brukt på buksa.
    Klem Linda :)

    SvarSlett
  13. Superfint kort du har laget til utfordringen vår. Det gjør seg fint med metallpynten!
    Lykke til!

    Angella, Papirdokkene :)

    SvarSlett
  14. Nydelig kort i blått Synnøve:)
    Lekre detaljer og Diesen din er kjempe fin:)
    Ha en flott dag!!
    Klem

    SvarSlett
  15. Hvor er det virkelig smukt lavet. Tusind tak fordi du deltager i udfordringen hos Card and Scrap :)

    SvarSlett