onsdag 13. november 2013

HERREKORT




I oktober var jeg på Scrap 4 fun sitt treff her i Haugesund. Det er alltid kjempegøy. Da fikk jeg laget opp noen av  de bursdagskorta jeg trenger i november. Som dette posekortet til min kjære. På dette kortet har jeg lånt dies fra Henriette, og stempel fra Gro og Mona , tusen takk . 
Jeg har brukt :
en brun pose,
Dongeri arket fra Papirdesign, Maja design og Bazzill med Distress Ink walnut stain på.
Dies fra Spellbinders ,og Memorybox.
Punch fra M.Stewart.
Blonde, perler fra Kort & Godt, bokstaver /tall  fra Makingmemoris, tau.
lånt tekstempel, og bilde fra Minnehjørna.







Tag som skrivefelt med tau i og tag med så kult stempeltekst på.



Utfordringer:  Nordsalten Hobbyklubb          bingo: blonder ,tags og perler
                     Stampartic                               alt er lov
                                               
                   
                      Challenge 4 everybody               anythings goes

Takk for at du titter innom hos meg, klem Synnøve

10 kommentarer:

  1. Flott kort med mange fine detaljer:)
    Takk for at du deltar på utfordringen hos NSHK.
    - Jeanett-

    SvarSlett
  2. Et nydelig posekort du har laget med tøffe detaljer :)

    SvarSlett
  3. Takk for kommentar i hula mi :) Tar en runde hos deg og titter litt ;) Ha en fortsatt fin og kreativ uke :)
    Lille

    SvarSlett
  4. Kjempestilig! Og så mange fine detaljer!
    Klem, June

    SvarSlett
  5. Et flott herrekort med flotte detaljer.
    Fine farger har du også brukt.
    Ha en fin torsdag.
    Klem :)

    SvarSlett
  6. Såå stilig! Tøffe ark, og så mange fine tekststempler :)
    Klem, Jorunn

    SvarSlett
  7. Dette var stilig! Flott med de tagene :) Stilig motiv og tøft pyntet :) Klem Rita

    SvarSlett
  8. Kjempestilig....herrekort...Klem og God Helg

    SvarSlett
  9. Så gjennomført og lekkert kort :)
    Stilig pyntet.
    Klem Connie

    SvarSlett
  10. Wow dette var et kjempestilig posekort! Så kule, tøffe, stilige farger og detaljer. Så koselig med hjertene :)
    klem Unni

    SvarSlett