lørdag 23. november 2013

JULETAG nr2


Tag er så gøy å lage og så får jeg brukt opp litt restepapir.
På denne har jeg brukt en tag fra Pandoro,
resteark fra Maja design med Distress Ink walnut stain på.
Bilde er fra Sagenvintage Design og har Old Lace glimmer mist på.
Punch fra M.Stewart.
Pynta med en kakeserviett, perler fra Kort & Godt, en knapp, tau, bånd,og  blonde.
Blomster fra Kort & Godt.
Crystal stickles på blomstene og liytt rund omkring på taggen.
Stempel fra K&G









Utfordringer :
Card and Scrap  juletag / pakkelapper
Kort O Mania   jul



Det er julekort produksjon her hos meg. Å lage helt enkle kort syns jeg er vanskelig .
Her har jeg to som jeg vil vise dere, helt enkle, men fine syns jeg.
På disse to har jeg brukt bilde fra et utklippsark, Pion tror jeg.
Bazzill og resteark .
stempel Fra Kort & Godt.
Punch fra M.Stewart.
blomster og bånd.






Takk for at du titter innom hos meg, ha en fortsatt fin helg.
klem Synnøve

10 kommentarer:

  1. Såå fine kort og tag! Kortene er enkle og stilfulle med skikkelig julestemning. Og så vakker tag, en perfekt måte å bruke opp rester på :)
    Klem, Jorunn

    SvarSlett
  2. wawww så flot ♥

    10000 tak for at du deltager på Card and scraps udfordring.

    knuzzzz♥

    SvarSlett
  3. Aldeles nydelig tag og flotte julekort :-)
    Takk for at du deltar hos Kort O Mania og lykke til!
    Klemmer fra Karin :-)

    SvarSlett
  4. Virkelig flot tag og også smukke kort!


    1000 tak for at du deltager på Vintage Udfordring denne gang.

    Jytte, DT.

    SvarSlett
  5. For en lekker tag! Den var virkelig nyyydelig! Tusen takk for at du deltar hos Card and Scrap!
    Julekortene dine var kjempeflotte! Akkurat passe pyntet for å fremheve de koselige motivene.
    Ha en fin dag :)
    klem Unni

    SvarSlett
  6. Skønt juletag i de dejligste farver. Og sikke søde julekort du også har lavet!
    God ny uge til dig.

    Knus Dorthe

    SvarSlett
  7. Flott tag og flotte kort :) Greit å få brukt opp rester, jeg prøver så godt jeg kan å få brukt opp mine, men det er jo haugevis av dem så det er ikke så lett :) Klem Rita

    SvarSlett
  8. Åh, kor flotte julekort og tag. Fine motiv, pynt og stempler :)
    Snaaart skal eg óg bjønde med årets julekort.
    ***
    Takk for kommentarar i bloggen min.
    Eg set veldig pris på dei :)
    Klem frå Audhild

    SvarSlett
  9. Smukt og elegant.
    Tak for din deltagelse hos Card and scrap
    DT Sanne

    SvarSlett