lørdag 14. juni 2014

MED DIN HÅND I MIN


I påsken var barnebarna på besøk , kamera ble fylt opp av gode minner. 
Som her da Marcus og jeg var på oppdagelse tur sammen.
Så godt med din hånd i min.


Ark fra Kort & Godt, som passa perfekt til bilde.
 bazzill. Dies fra T.Holtz og Nellie Snellen.
Punch fra M.Stewart ,
bokstaver fra Pandoro ,
Blonde og bånd , og charms fra K&G


Har kost meg slik med denne LO,en, brukt mine favoritt ting som :
M.Stewart punchen min , er nesten med på alt jeg lager.
Dieser, liker alle mine men , T.Holtz stor favoritt, pynta med blonde , det hører med.
Og charms fra K&G hjerter liker jeg best.
Bazzill er jeg og glad i




Utfordringer 
Hobbygarasjen   bruk dies
Cherish This memoris for life      vis oss dine favoritt ting minst 3
Kort O Mania    alt går


Takk for at du titter innom her hos meg , nå skal jeg ut å kose meg i sola .
Håper din dag og blir fin, klem Synnøve

13 kommentarer:

  1. Ååå så søt og samtidig tøff denne var. Tøffe farger, og så nydelig budskap. Jeg er farmor selv, så jeg kjenner den lykken :)
    Klem, Jorunn

    SvarSlett
  2. Ååå....for et hærlig bilde....ble litt rørt jeg nå :)
    LO' en er sååå flott,både i farger,oppsett og de ulike elementene.
    Helt perfekt !
    Klem fra Kjersti

    SvarSlett
  3. Det ble en herlig LO SYnnøve, så utrolig koselig bilde og flotte farger!
    Ønsker deg ei fin sommeruke!
    Klem fra Kjersti:)

    SvarSlett
  4. Så så fint og rørende.
    Nydelig og så fint oppsett.
    Ha en fin uke.
    Klem Connie

    SvarSlett
  5. Så flott LO! Koselige, rørende bilder. Kjempestilige farger og oppsett!
    klem Unni

    SvarSlett
  6. Dette var utrolig fint :) Så flott satt sammen med alle de fine detaljene og tekstene :) Klem Rita

    SvarSlett
  7. Så rørende og flott LO !
    Ja barnebarn er en herlig gave :)

    SvarSlett
  8. Nydelig Lo Synnøve og har brukt så mange fine dies på siden.
    Ser ut som dere koser dere på turen.

    Takk for at du deltar hos Hobbygarasjen.
    Jorunn Elin

    SvarSlett
  9. Nydelig LO du har laget Synnøve:) herlige bilder og flott pyntet:) Veldig fint oppsett og mange flotte detaljer:)
    God sommer! Klem fra Henriette

    SvarSlett
  10. Et fint stemningsfyldt layout i fine friske farver.
    Tusind tak fordi du deltaget i udfordringen hos "Memories for life"

    SvarSlett
  11. Så stilig!
    Likte så godt fargene dine!
    Takk for at du ble med på utfordringen vår på Cherish!
    God sommer!

    SvarSlett
  12. Kjempefin! Herlige bilder og detaljer! Takk for at du deltar inne hos oss i Cheris This!
    Merete

    SvarSlett
  13. Herlig LO ! Nydelig satt sammen med farger og pynt! Klem fra Anne-Eddie ;)

    SvarSlett