lørdag 25. februar 2017

you`re a great friend Maria

Jeg veksler mellom å lage PL sider og kort.
Så i dag blir det to innlegg her på bloggen.
Jeg har laget enda et kort med Tilda
men her er hun i grønt og mer vårlige farger.
Jeg har brukt :
stempel : Tilda Magnolia malt med Lukas 1868 ,
tekststempel fra Hero arts cl 487 og
sommerfugel stempel fra K&G
ark : studio light og Bazzill
Dies : K&G og Xcut
punch : M.Stewart
bokstaver : Panduro
pynta med :
perler fra K&G , osteklut , metalhjørner og div. blomster








Utfordringer :
Midweek Magnolia      anything goes whit a magnolia image
Kreativ scrapping    glede , så gøy å male motivet
Nordsalten Hobbyklubbhttp   hurra for deg
Kort O Mania      bingo    jeg har valgt perler , metall osteklut og tekst

takk for at du titter innom her hos meg , ha en fortsatt fin dag.
Klem Synnøve


9 kommentarer:

  1. Kjempeflott kort! Digger malinga di, herlig motiv! ;)

    SvarSlett
  2. For et lekkert kort du har laget Synnøve! Nydelige vårlige farger og flott oppsett! Man kommer i vårstemning av kortet ditt! :)
    Tusen takk for at du deltar i utfordring hos Nordsalten hobbyklubb.
    DT Maria

    SvarSlett
  3. Kjempeflott kort!

    Tusen takk for at du deltar i utfordringen vår hos Kreativ Scrapping!

    DT Linda :)

    SvarSlett
  4. Kjempefint kort. Har sagt det før, og jeg sier det igjen..
    Jeg liker så godt teknikken du har på å male motivene.

    SvarSlett
  5. Det var et nydelig kort, Synnøve! Jeg bare elsker fargene, det grønne bakgrunnsarket og pynten gir virkelig vårfølelse! Herlig.

    SvarSlett
  6. Lekkert kort, likte du har klypt ut figuren :)
    Takk for du deltek hos Kort O Mania! DT-Gina.

    SvarSlett
  7. Så herlig og vårlig kort! Jeg liker godt måten Tilda kommer fram på! Takk for at du scrapper med Nordsalten Hobbyklubb! Håper du er med på fremsnakk-giveawayen vår også!
    :) DT Karen Elise

    SvarSlett
  8. Awesome blog, i always enjoy & read the post you are sharing!
    Thank for your very good article...!
    ผลบอลพรีเมียร์ลีก

    SvarSlett