søndag 5. mars 2017

Så gøy å utforske



En kort biltur fra hytta . Så utforsket vi to  flotte turstier,
med spennende historie. Og etterpå lager jeg PL sider
med gode minner til hyttealbumet.
Jeg er inspirert av fargene blå og grønn og natur ,
i bilde hos Project life i Norge sin utfordring.
Jeg har brukt :
Blå Bazzill og Gull Bazzill
Kort fra Becky Higgins
bokstaver fra sn@p og Papirdesign
punch : Mc Gill
piler og kamera : wycinanka som er farget
T.Holtz billett og dots



utsnitt bilde

Jeg tar så mange bilder , at det ble en bakside og .



framsiden

utfordring : Project life i Norge
mars

Takk for at du titter innom her hos meg , klem Synnøve

9 kommentarer:

  1. Herlige minner å lage albumsider av.
    Gjennomført og kjekt med mye tekst

    SvarSlett
  2. Kjempefine LO sider og kjekke å ta frem og mimre over etterhvert:)

    SvarSlett
  3. Veldig fin siden - både forsiden og baksiden. Fine harmoniske farger. Etter en lang scrappe-bilder-tørke er jeg nå straks klar til bilder igjen, og det gleder jeg meg til. Koser meg med inspirasjon så lenge!

    SvarSlett
  4. Så flotte bilder og nydelig ordnet.
    klem.

    SvarSlett
  5. Så jättefina PL-sidor , färgerna och fotona går så fint ihop! Dessutom har du fått med fina detaljer och mycket text. Tack för att du deltar i utfordringen hos Project Life i Norge. / DT-Gunilla

    SvarSlett
  6. Vilken härlig sida med många fina detaljer. Tack för att du är med och tävlar i utfordringen hos Project Life i Norge. / DT-Marit

    SvarSlett
  7. herlige sider, liker de gjennomførte fargene og alle detaljene! :) Tusen takk for bidraget til marsutfordringen vår inne hos PLiN :) DT-Lene

    SvarSlett
  8. Herlig side. Flott farge kombinasjon. Tusen takk for at du deltar i Project life i Norge sin utfordring. Klem DT-Elisabeth

    SvarSlett

  9. Thanks for sharing this with all of us.
    หนังใหม่

    SvarSlett