søndag 2. april 2017

FLASKE-TAG

I stede for bursdagskort har jeg denne gangen
kost meg og laget en tag .
En flaske-tag med skrivefelt på baksiden.
Jeg har brukt :
ark : Maja design og Bazzill og bølgepapp
Distress Ink  vintage photho
Dies : Spellbinders
Stempel-tekst :K&G
Stempel -motiv : Tilda magnolia malt med lukas 1862 ,og
sommerfugel motiv fra K&G
Pynta med : diverse blomster , osteklut , bånd , blonde og hjerte







Utfordringer :
Simply Magnolia     Ribbon
Lov to scrap Challenge blog     girlz rule
Addicted to stamp Challenge       stamp image and stamped sentiment
Hjerteboden papir&sånt          vårfornemelse med blomster

Takk for at du titter innom her hos meg,
Ha en kreativ og fin ny uke, klem Synnøve

7 kommentarer:

  1. Such a lovely creation. Thank you for entering our challenge and good luck. Greetings, Veerle DT-ATSC

    SvarSlett
  2. Smart "kort" når ein skal gi vekk ei vinflaske. Flott og vårlig dekorert.

    SvarSlett
  3. Veldig flott tag :) Og veldig fint fargelagt den magnolia jenta :)

    SvarSlett
  4. Beautiful wine bottle tag!
    Thanks for joining us at Addicted To Stamps.
    Julie T

    SvarSlett
  5. Beautifull Thank you for joining us at Simply Magnolia

    SvarSlett
  6. For en herlig tag, gav meg virkelig en skikkelig vår/sommer følelse. Masse flotte blomster også :-) Takk for at du deltar i Hjerteboden sin utfordring. DT Monica

    SvarSlett
  7. Kjempefin flasketag, Synnøve. Tusen takk for at du deltar i Hjerteboden sin Vårfornemmelse- utfordring.
    Klem, DT-Anita

    SvarSlett