tirsdag 11. april 2017

HOPSFJELLET PL

Kamera mitt er flittig i bruk ,
så her kommer enda en PL side.
Fra en flott fjelltur i godt lag.
Jeg har brukt : Project Life B.Higgins hvitte linje ark.
og Orange bazzill
pynta med tape , dots og billett av T.holtz.

Project life i Norge er 3 år
fra Linda sitt bilde ble jeg
inspirert av fargen oransj ,
og så er turjakka mi turkis
og greina minner meg om trær.

Slik ble mitt bidrag
utfordring :
Project Life i Norge     Linda sitt bilde

Takk for at du titter innom her hos meg , påskeklem fra Synnøve


6 kommentarer:

  1. Nå har jeg kikket gjennom bloggen din helt fra sist jeg var innom. Du lager så mye fint, og jeg må si at PL-sidene dine er virkelig til inspirasjon. Bilen ble full, så jeg fikk ikke pakket PL-tingene med meg på påskeferie, men jeg får virkelig lyst til å fortsette med PL-albumet mitt!

    Denne siden din her er kjempefin, lekre bilder og fine tekstfelt.

    SvarSlett
  2. Kjempefin PL side! Lekre bilder du tar! :)

    SvarSlett
  3. Nydelige bilder du tar! Så stilig med kontrasten av den oransje pynten og kort. Takk for at du deltar i 3års feiringa til PLiN. DT Monica

    SvarSlett
  4. Vad fint att du upprepar PL-korten med samma pynt, det ger ett lugn bland dina fina lugna foton! Tack för att du är med på 3-årsfirandet på Project Life i Norge - nu är det bara att hålla tummarna på en lott-vinst! /DT-Gunilla

    SvarSlett
  5. E so spennande å sjå (når eg endeleg har fått augo opp for PL) kor forskjellig folk lagar sidene sine. Eg likar kontrastfargane du har brukt ♥

    SvarSlett
  6. Jättefin sida, snyggt att använda lika PL-kort på sidan! Tack för att du är med och tävlar i 3-års jubileet hos Project Life i Norge. / DT-Marit

    SvarSlett