tirsdag 5. september 2017

25



Ferien er over for lengst
og nå er det tid til å blogge igjen.
Kortet jeg vil vise i dag er i clean and simple stilen.
En stil jeg ikke bruker så ofte , men her ble jeg fornøyd
med enkelheten.
Jeg har brukt :
ark : Papirdesign , svart Bazzill og en gull bazzill
dies : K&G og T.Holtz
bokstaver : sn@p
pynt : bånd og stjerne dotter
stempel : Storyteller




Innsiden har pengelomme , skrivefelt og stempel fra Storyteller.

Utfordringer
Papirdesign      bruk minst to farger , blått og gull
Kort O Mania        alt går
Nordsalten Hobbyklubb      clean and simple

Takk for at du titter innom her hos meg.
klem Synnøve

6 kommentarer:

  1. Det enkle er ofte det beste; veldig stilig kort!
    Takk for at du deltar hos Papirdesign :)
    Klem, DT- Renate

    SvarSlett
  2. Kjempe flott. Digger denne stilen.
    Herlig med de sirklene og store tall

    SvarSlett
  3. Stilig kort!
    Takk for at du deltar hos Papirdesign.
    Dt-Merete

    SvarSlett
  4. Lekkert kort! Stilig og enkelt. Takk for at du er med på utfordringen vår hos Nordsalten hobbyklubb!
    DT Anita Lise

    SvarSlett
  5. Utrolig stilig kort! Tusen takk for at du deltar hos Papirdesign septemberutfordring!
    Klem, DT- Cathrine.

    SvarSlett
  6. Stileg kort! Likar godt gule detaljar :) Takk for du deltok hos KortoMania!dt-Gina

    SvarSlett