mandag 25. september 2017

3 HERREKORT

Hei , da var jeg tilbake til herre kortene.
Denne gangen har jeg utfordret meg selv
til å lage 3 stykker etter hverandre .
I samme tema , men allikevel 3 ulike kort ,
som jeg ble fornøyd med.

På kort nr1 har jeg brukt :
ark : Bazzill
dies : K&G
stempel : Tool Time Technique tuesday LLC ,
innsiden har stempel av K&G.
Pynta med : washi tape, eyelet , bånd og brad

For å få litt " høyde "på kortet har jeg dobbel blått panel ,
og 3 hjerter oppå hverandre . Kortet er 12- 18 cm
Melder kort nr 1 på utfordringen hos
Scrappelyst     striper







Kort nr. 2
Dette herre kortet er et telt kort 15-15 cm.
og her har jeg brukt :
ark : Bazzill
dies : K&G , Spellbinders , og Sizzix
stempel : K&G og Tool Time Technique Tuesday LLC
Pynta med : washi tape , eyelet , bånd og dots.

melder kort nr.2 inn på utfordringen hos



Kort nr.3
Dette herre kortet er 11-15 cm
og her har jeg brukt :
ark : Bazzill
stempel : Storyteller og
Tool Time Technique tuesday LLC
innsiden har stempel av K&G
dies : K&G
Pynta med :
washi tape og brads

Melder kort nr.3 på utfordringen hos 
Nordsalten Hobbyklubb    clean and simple



Takk for at du titter innom her hos meg , klem Synnøve
















7 kommentarer:

  1. Så kule kort. Likte godt renheten i disse kortene:)

    SvarSlett
  2. Så flotte kort, og så forskjellige de ble med samme matrialet

    SvarSlett
  3. Så kule kort!!
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    Hege.

    SvarSlett
  4. Kjempetøff serie med kort!
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst :-)

    SvarSlett
  5. Kjempetøff serie med herrekort! Takk for at du deltar hos Scrappelyst!

    SvarSlett
  6. Disse likte jeg virkelig godt! Flotte fargekombinasjoner.

    SvarSlett
  7. Takk for alle fine kommentarer i bloggen min 😘
    Tøffe herrekort du har lagd 💙

    SvarSlett