fredag 8. september 2017

HIPP HURRA

I dag har jeg en herre tag å vise fram.
I brunt og blåfarger. En  fargekombinasjon
jeg bruker mye.
På denne har jeg brukt :
ark : Papirdesign og Bazzill
stempel : K&G ,
ballong stempelet husker jeg ikke produsenten på
dies : Spellbinders
pynta med :
bånd , dotts ,T.Holtz billett og filmstripe
 , to runde kork bitter , embossing pulver






utfordringer :
Papirdesign    bruk minst to farger
Scrappelyst     striper
kort O Mania         alt går

Takk for at du titter innom her hos meg, klem Synnøve

8 kommentarer:

  1. Så tøff tag og kult ballongstempel.
    Mange kule detaljer.
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  2. Denne var kul!
    Takk for at du deltar hos Papirdesign.
    Dt-Merete

    SvarSlett
  3. Så stilig denne var da! Liker fargene sammen og :)
    Takk for at du deltar hos Papirdesign :)
    DT- Renate

    SvarSlett
  4. Så flotte gutte/herrekort du har laget i det siste.
    Herlig med ballongen, billetten og det fine stemplet.
    Klem

    SvarSlett
  5. Flott tag! Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst :-)

    SvarSlett
  6. Utrolig kul tag! Elsker blått og brunt sammen :-) Tusen takk for at du deltar hos Papirdesign septemberutfordring!
    Klem, DT- Cathrine.

    SvarSlett
  7. Kjempe tøff tag! Herlige detaljer!
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst
    Ha en fin dag ♥
    Klem fra DT Kristine

    SvarSlett
  8. Så lekker tag!
    Takk for at du deltar i utfordringen hos Scrappelyst.

    SvarSlett