fredag 20. oktober 2017

SMÅ JULEKORT

Hei , i dag har jeg tre små julekort å vise fram.
De er 12-12 cm. Denne størrelsen er kjekk å gi vekk sammen med
en pose sjokolade. Jeg har valgt å lage de veldig like hverandre,
men med små forskjeller da jeg trenger mange slike.
.
jeg har brukt :
ark : Papirdesign og Bazzill
dies : Spellbinders og K&G
stempel motiv : Gordano , malt med Lukas 1862
stempel tekst : K&G
pynta med bånd ,blonder , snøfnugg og rød stickles



nr1
nr2

nr 3 
Julekort nr 3 melder jeg på utfordringen hos Kort O Mania


Utfordring :
Kort O Mania    blonder /bånd
Takk for at du tittet innom her hos meg , klem Synnøve

2 kommentarer:

  1. Ganske enkle og veldig fine julekort. De var skikkelig stemningsfulle. Kjekk størrelse forresten.

    SvarSlett
  2. Så flotte kort! Det stempelet inni likte eg godt, enkelt med med noko ekstra over seg :) Takk for du screpper med oss i KortoMania! DT-Gina

    SvarSlett