søndag 15. oktober 2017

TIL EN GOD VENN

Hei jeg har lekt med akvarelle malerskrinet mitt igjen.
Malt rett på et gammelt blomsterstempel og stemplet. 
Ble så fornøyd med motivet.  Bursdagskortet er 12-12 cm.
jeg har brukt :
ark : Prima marketing Inc og Bazzill
stempel : gammelt blomstermotiv og K&G
dies : Spellbinders , K&G , og Joy Craft
pynta med bånd og perler.




utfordringer :
Kort O Mania          bursdag osv
Kreativ scrapping blogg       bursdag
Papirlosjen      til henne

Takk for at du titter innom her hos meg , klem synnøve

7 kommentarer:

  1. Veldig fint! Nydelig motiv og fargebruk.

    SvarSlett
  2. Kjempeflott og så gøy å ta opp igjen de teknikkene vi har lært tidligere.

    SvarSlett
  3. For et nydelig kort! Likte spesielt godt teknikken du har brukt med å fargelegge stempelet! Det er absolutt noe jeg blir inspirert til å prøve! Takk for at du deltar i Papirlosjen sin utfordring #tilhenne!
    Klem fra DT-Synnøve

    SvarSlett
  4. Kjempe lekkert, motivet har du god grunn til å vera nøgd med! Takk for du screpper med oss i KortoMania! DT-Gina

    SvarSlett
  5. Nydelig kort. Tusen takk for at du deltar i Papirlosjen sin utfordring Til Henne. Klem DT-Elisabeth

    SvarSlett
  6. Så spennende teknikk med motivet! Nydelig kort. Takk for at du deltar i Papirlosjen sin utfordring. Klem DT Belinda

    SvarSlett
  7. Kjempe fint. Tusen takk for at du deltar hos Kort´O´Mania. DT Veronique

    SvarSlett