lørdag 21. januar 2012

Hvitt vintage Bursdagskort


Her har jeg jobba etter  skisse hos Sketchy colors nr 100.Brukt hvitt ark og to glansa lyse ark.(fant ikke produsent navn på de)Med  dusty concoord -distressink på.Jeg har pynta med håndsøm og hvitt Cracklet paint-distress .Malt både blomster ,charms og osteklut.
Brukt:
spellbinders ,osteklut,perler fra Kort og godt,blomsre fra Papirdesign,charms,sølvhjørna,bilde fra Marianne design-nostalgia,tekststempel fra Kreativ hobby,bånd.

Enkel bakside og innside
Utfordringer
skisse nr100
bruk søm nr43
søtt som sukker nr55
hvitt som snø
Takk for at du titter innom
klem Synnøve

17 kommentarer:

  1. Kjempe fint Synnøve :)
    Nydeligt .

    SvarSlett
  2. Så nydelig dette var - lekre ark og blomsterpynten var så herlig bygd opp!
    Likte godt LO'en din litt lenger ned på bloggen også, skikkelig fin:)
    Legger meg som følger, jeg, så holder jeg meg oppdatert på alt det fine du lager;)
    Ha ei fin helg!
    Klem fra Kjersti

    SvarSlett
  3. Vakker vintage! Hvitt på hvitt er så lekkert. Herlig motiv, og så flott det ble med maling på blomstene :)
    Klem, Jorunn

    SvarSlett
  4. Så nydeligt korte blei når det blei ferdigt :)

    SvarSlett
  5. WOW så utrolig vakkert dette var. Helt imponert jeg hva du klarer å trylle fram:)

    SvarSlett
  6. Så lekkert♥. Jeg får ikke helt til å lage vintagekort, så jeg beundrer dere som får det til♥. Nydelig motiv og blomstrene er jo så lekre♥.

    Ønsker deg en fin Søndag.

    Klem Marita

    SvarSlett
  7. Ordentlig nydelig kort! Likte absolutt alt ved dette, men favorittdetaljen må bli den lille sløyfen med bling nederst på motivet:-)

    SvarSlett
  8. Gurimalla noe så nydelig! Sart og lekkert!
    Mange flotte detaljer!
    Klem fra June

    SvarSlett
  9. Dette var jo bare SÅÅÅ nydelig! Nå fikk jeg lyst å gå på hobbyrommet å laget et vintage kort :)Ha en fortsatt fin søndag. klem Rita

    SvarSlett
  10. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  11. Kjempe nydelig! ;)
    De to lyse glansa arkene er fra Bazzill ;)

    SvarSlett
  12. Et fantastiks flott kort. Takk for at du er med på utfordringen hos Kreativ Hobby. Klem fra Anne Bente :-)

    SvarSlett
  13. Et aldeles nydelig kort !!

    Klem Kjersti

    SvarSlett
  14. Aldeles nyyyydelig vintagekort :)
    Tusen takk for at du deltar, hilsen Unni på Scrapperiket :)

    SvarSlett
  15. Så herlig og flott kort dette var. Nydelig laget!

    takk for at du deltar i utfordringen til Kreativ Hobby!

    SvarSlett
  16. WOW så vackert kort och verkligen Søtt som sukker :)

    Tack för att du deltar hos Kort o Mania.

    SvarSlett