søndag 15. januar 2012

LO


Nå prøver jeg meg på noe helt nytt og spennende LO.Har limt og klippet til album før,men ikke slik som dette.Er begynt på et hytte album.Bilde er gammelt,fra 2008.Min kjære som er stolt og kry av ny båt.Har brukt et gammelt ark,dream street paperslllc LLC og et nytt ark fra papirdesign.Pynta med hvitte blomster,som er fra da jeg begynte å scrappe.Mens de brune blomstene er av nyere dato .Perler fra kort og godt,hyssing.Brukt ny spellbinders,walnutstan-distermink og versa color silver,gammel,glimmermist siler og chrystal stickes.Stempel og limbokstaver.

utfordring
Papirdokkene
noe gammelt og noe nytt.
Scrap a long
anything goes

takk for at du titter innom

11 kommentarer:

  1. Åh, denne likte jeg godt. Nydelige farger og blomstene dine ble så fine med halvperler i. Og svirlstemplene i kantene (ja for du har sikkert stemplet?) - ble veldig fint og dekorativt:-)

    SvarSlett
  2. Så stilig! Kule bilder og oppsettet på LO-en passet kjempegodt :)

    Takk for et flott bidrag til Papirdokkene

    SvarSlett
  3. Stilig !!!
    Nydelige farger og masse flotte detaljer.
    Likte denne veldig godt jeg ;o)

    Klem Kjersti

    SvarSlett
  4. En herlig LO. Masse flotte detaljer, og tøft fargevalg.
    Takk for at du deltar hos Papirdokkene.

    Klem :o)

    SvarSlett
  5. Wow denne er jo kjempestilig! Mange fine detaljer og farger!
    Klem, June

    SvarSlett
  6. Så kjempefin denne var:-) Likte fargene og alle blomstene veldig godt! Du lager masse andre fine ting også, så legger meg til som følger;-)

    SvarSlett
  7. En herlig LO, flotte farger og oppsett:)

    SvarSlett
  8. Kjempeflott LO i flotte farger :)

    Kjekt du ville delta på utfordringen vår ;)

    Mvh

    Carina
    DT Scrap'a'Long

    SvarSlett
  9. For en morsom og kjempeflott LO!
    Du lager mye fint så dette er nok ikke siste gangen jeg stikker innom:-)

    SvarSlett
  10. Denne var jammen flott! Så herlig bilde du har brukt, og det er innrammet i lekre farger og nydelig pynt! Stemningsfull og herlig!

    Takk for at du scrapper med oss Papirdokker

    Smil fra Anne;)

    SvarSlett
  11. Herlig LO, her var det mange flotte detaljer!

    Tusen takk for herlig bidrag til utfordringen vår hos Scrap'a'long!

    Klem Stine :-)

    SvarSlett