tirsdag 21. mars 2017

PL- FJELLTUR

Jeg koser meg og får herlige minner inn i album.
En fjelltur med hele familien ble 3 PL sider
, en får aldri for mange gode minner.
side 1
side 2



Project Life Norge feirer 3 år , gratulerer så mye
Gunilla sitt bilde inspirerte meg.
Blåfargen på mobildekselet , svart fargen i lakrispipene
og det rosa i lakrispipene.


Så side 3 av denne flotte fjellturen melder jeg på utfordringen.
Sammen på toppen ,432 m.o.h




Jeg har laget PL kortene selv med ark fra Papirdesign og Storyteller.
Svart og hvitt bazzill.
T.Holtz sin stencil har jeg brukt
sammen med texture paste platinum crackle.
Pynta med bokstaver og tekst fra papirdesign ,
piler fra wyvinanka som har vintage photo distress ink på.
halv perler , dots og et lite hjerte.

Utsnitt bilde


side 3


Utfordring :
Gunilla sitt bilde

Takk for at du titter innom her hos meg, ha en kjempefin dag . Klem Synnøve


8 kommentarer:

  1. Flotte bilder, og oppsett, du e flinke ♥

    SvarSlett
  2. Kjempefine PL sider!
    Jeg har ikke prøvd meg på dette enda, men det ser så flott ut !
    Og så må det jo være ekstra kjekt å ha minnene i flotte album.
    Klem

    SvarSlett
  3. Koselig å lage slike albumer.
    God Helg :)
    Klem :)

    SvarSlett
  4. Så lekre sider! OG utrolig flotte bilder!

    SvarSlett
  5. Så kul att du ville tolka min moodboard, och så bra färgerna kom fram i din fina PL-sida! Tack för att du är med på 3-årsfirandet på Project i Norge - nu är det bara att hålla tummarna på en lott-vinst! /DT-Gunilla

    SvarSlett
  6. Vilken fin sida du gjort efter Gunillas bild! Underbara färger! Tack för att du är med och tävlar i 3-års jubileet hos Project Life i Norge. / DT-Marit

    SvarSlett
  7. Skikkelig flott side med nydelige bilder og flott pynt! Likte veldig godt strikkemønsteret. Takk for at du deltar i 3års feiringa til PLiN. DT Monica

    SvarSlett
  8. Flott side med mang fine detaljer:) Likte veldig godt strikkemønsteret. Ser ut som dere hadde en flott tur! Tusen takk for at du er med å feirer 3-år for PLiN. /DT Bente-Heidi

    SvarSlett