søndag 19. oktober 2014

GRATULERER

Jeg har en eske som er fylt med rester av mønster ark .
 På dette kortet fikk jeg endelig brukt litt ark derfra
.Planen er å bli flinkere på det , en dag ......
og så har jeg brukt : Bazzill , Diistress Ink walnut stain ,
Bilde fra Papirdesign , dies fra Spellbinders , WOJ og punch fra M.Stewart.
Stempel - tekst fra  Stempelglede og K&G
Pynta med blonde, bånd , og perler fra K&G.
Blomstene kommer fra Prima Flowers , Storyteller og K&G.
De tre søte kattene har jeg fått av min datter  .











innsida med pengelomme .



Utfordringer  
Vintage utfordringen        bruk minst 2 forskjellige mønsterark 
Card and Scrap           brukl blomster
Addicted to stamp        anything goes
Scrapehjertet      dies 

Takk for at du titter innom hos meg , ha en fin ny uke.
klem Synnøve

8 kommentarer:

  1. Så nydelig bursdagskort til June, Synnøve :) Takk for en utrolig koselig helg:) Stor god klem

    SvarSlett
  2. Så fint kort du har laget! Skikkelig lekkert pyntet!! Stilig banner!
    Klem

    SvarSlett
  3. wawwww så super flot ♥

    10000 tak for at du deltager på Card and scraps udfordring.

    knuzzzz ♥

    SvarSlett
  4. Kjempeflott pyntet kort!! Godt å få brukt noen rester!!
    Liker den lommen til pengelapp, kan jo brukes til en etikett til å skrive hilsen på og..Klem fra Anne-Eddie ;)

    SvarSlett
  5. Really beautiful card, love your vintage style! Thank you so much for sharing your lovely creation with us at Addicted to Stamp! Hugs, Flo.

    SvarSlett
  6. Tusen takk for et nydelig bidrag til utfordringen hos Card and Scrap.

    SvarSlett
  7. Very nice creation - I like it. Thanks for joining Vintage udfordring.
    Hugs
    Andrea-Emmi41

    SvarSlett
  8. What a beautiful card. I love the image and all the beautiful decorations. Thank you so much for joining us at Vintage Utfordring.
    Hugs, Åsalill

    SvarSlett