torsdag 30. oktober 2014

JULEKORT


Nå er jeg kommet i gang med julekorta , det føles bra
. Om jeg rekker alle er en annen sak .......

Jeg har brukt :
to ark fra Papirdesign og Bazzill .
walnut stain Distress Ink .
Stempel fra K&G og motivet er fra Bildmålarna ,
malt med aqvarelle-skrinet mitt .
Pynta med en Tag , kakeserviett , tau, og blomster fra Storyteller.







innsiden


Utfordringer : 
Hobbygarasjen          jul i oktober

creative fingers challenge     anything goes
The sisters of craft            anything goes 

Takk for at du titter innom her hos meg , klem Synnøve

8 kommentarer:

  1. Nydelig julekort og herlig stempel! LOVE it :) Thanks for playing along this time at Creative Fingers! Hope to see you next time too! ♥ Tindaloo

    SvarSlett
  2. Herlig julekort :) Jeg er også omsider kommet i gang, og koser meg glugg ihjel med å lage disse kortene :) Fin helg til deg :) Klem Rita

    SvarSlett
  3. Ja det er godt å komme igang med julekorta.
    Jeg har sortert julepapir i kveld, min mann har herrebesøk og jeg koser meg på hobbyrommet :)
    Så jeg er snart igang med julekortproduksjonen jeg også.
    Kos deg med julekorta dine,klem

    SvarSlett
  4. Knallflott!! Elsker fargeleggingen din, som det blir sånn liv i ! Klem fra Anne-Eddie ;)

    SvarSlett
  5. Herlig julekort! Koselig motiv og flott oppsett. Jeg er så smått i gang med julekortene jeg også, men det går altfor tregt... Jaja, man rekker det man rekker, resten får bare være :)
    Fortsatt god helg!
    klem Unni

    SvarSlett
  6. Nydelig julekort :)
    Gleder meg til å komme ordentlig i gang jeg også.
    Så herlig dette motivet.
    Ha en fin søndag.
    Klem Connie

    SvarSlett
  7. Et nydelig kort og med et fint farget motiv.
    Takk for at du deltar hos Hobbygarasjen.
    DT Jorunn Elin

    SvarSlett
  8. så koselig med strikket mønster på arket.
    og tøft med tag på.
    et flott kort <3
    takk for ditt bidrag til hobbygarasjen.
    klem pia

    SvarSlett