tirsdag 7. oktober 2014

TIL EN ARBEIDSKAR

Det er flere flinke arbeidskarer i min familie som trenger kort.
Da passer det så bra med dette røffe arket , fra Engraver Collection ,
en ny favoritt hos meg.

ellers har jeg brukt : Bazzill , Distress ink walnut stain ,
stor og liten Tag , dies fra Spellbinders og
punch fra M:Stuart ,
brad , charms fra K&G og en brustapp.
sekkestrie og tau ,
dymo-tekst og stempel fra K&G.





enkel bakside med stempel fra Stempelglede .


Utfordringer : 
Scandinavia Paperfun      mannfolk kort
Card and Scrap     bruk dies 

Takk for at du titter innom hos meg , ha en fin høstdag.
klem Synnøve

9 kommentarer:

  1. Så enig med deg Synnøve. Dette var et røft ark og passet fint til temaet. Kult med den tagen du gjemmer bakom noe av arket.
    Takk for at du deltar hos Hobbygarasjen.

    DT Jorunn Elin

    SvarSlett
  2. Kjempefint kort!! Av og til finner vi nye papirer som raskt blir favoritter!! Klem fra Anne-Eddie ;)

    SvarSlett
  3. Super flot herrekort med rigtig lækre detaljer.

    1000 tak for at du deltager i udfordringen hos Card and Scrap.

    Jytte, DT :)

    SvarSlett
  4. Stilig kort Synnøve. Du er så utrolig flink med å lage tøffe og kule herrekort. ;) klem

    SvarSlett
  5. Virkelig lekkert og gjennomført flott kort! veldig flott i brunfarger :)

    SvarSlett
  6. Hvor er det et flot Herrekort. Sikke en god måde at bruge det ark med målebånd.
    God weekend.
    Knus Dorthe

    SvarSlett
  7. Utrolig stilig mannekort du har laget :)
    Forseggjort med mange fine detaljer :)

    Klem

    SvarSlett
  8. Så flott kort til en kar, masse kule detaljer som strie, brustab og dymoskrift. Takk for at du deltar hos SPF utfordringen. Klem fra DT-Rita

    SvarSlett
  9. åh, enda et tøft herrekort <3
    dette kan du altså :o)
    kikket innom bloggen din, og skal si du lager masse flott <3
    tenker jeg følger deg jeg :o)
    klem pia

    SvarSlett