torsdag 23. oktober 2014

18 ÅR HURRA

Jeg har prøvet  meg på et enkelt kort igjen , helt uten blomster . 
Denne stilen er uvant for meg , men nå fikk jeg det til  og er så fornøyd.
 Og viktigst det var gøy .
Så nå kommer det nok flere slike kort etterhvert .

Jeg har brukt :
Bazzill  ,hvitt og sølvfarga 
 to forskjellige ark fra Papirdesign
Bilde fra Papirdesign 
Perler og hjerte fra Kort & Godt
Tekst -dymo
Dies fra T.Holtz og Nellie Snellen
Pil fra Wycinanka som har fått sølvfarge på seg
Epoxy Dots






Inni har jeg brukt stempel fra Stempelglede og dymo tekst



Utfordringer :
Papirdokkene      høstfarger
Scrapehjertet                      dies
 the sisters of Craft                         anything goes
Crafting at the weekend                             anything goes

Takk for at du titter innom hos meg , klem Synnøve

5 kommentarer:

  1. For et tøft kort du har laget. Jeg liker veldig godt måten kortet er bygd opp på. :) Ønsker deg en flott dag videre.

    SvarSlett
  2. Så stilig kort.
    Rent pent og lekkert.
    Klem Connie

    SvarSlett
  3. Kortet er kjempe stilig, flott oppsett :) Ha en fin lørdag!! Klem

    SvarSlett
  4. Adorable, thats for linking up at our monthly Sisters of Craft challenge, good luck Gill DT

    SvarSlett
  5. Kjempefint og stilfullt kort :)
    Eg liktar alt auge festar seg ved :)
    Tøff farge og pynt.

    SvarSlett