mandag 13. oktober 2014

¨TIL DEN ANDRE ARBEIDSKAREN

Det blir alltid papir igjen når jeg lager kort .
 Denne gangen har jeg vært flink , laget et kort til av restene til det røffe arket
fra Engraver Collection . Et teltkort 12+12,5 cm .
Ble faktisk enda mer fornøyd med dette bursdagskortet , mer pynt på dette.

Jeg har brukt :
ark fra Engraver Collection   cartouche  , Bazzill , walnut stain Distress Ink.
Brun Tag , dies fra Nellie,s multi frame,s ,
bilde fra North Sar Stamp ,  verktøy-stempel ukjent .
pynta med brad , bølgepapp, sekkestrie , tau og metalkjede.
tekst stempel fra Stempelglede




baksida med stempel fra Stempelglede


utfordringer :
Scandinavia Paperfun    mannfolk kort
Vintage utfordringen     bursdagskort uten blomster
Kort O Mania    høstfarger

Takk for at du titter innom hos meg , klem Synnøve

8 kommentarer:

  1. Så vackert kort med fina färger och detaljer ♥
    Tack för att du deltar hos Vintage Utfordring.
    Kram Marie

    SvarSlett
  2. Så flott kort med mange fine detaljer! Du er superflink med røffe mannfolkkort! Klem fra Anne-Eddie ;)

    SvarSlett
  3. Så stilig guttekort! :)
    Klem

    SvarSlett
  4. Så tøft med den strien du har brukt, bølgepappen og verktøy stemplene.
    Takk for at du deltar hos Hobbygarasjen
    Klem fra Jorunn Elin

    SvarSlett
  5. Kjempetøft kort.
    Liker bruken av strie, det skal jeg kjøpe meg og :o)
    Takk for ditt bidrag til hobbygarasjen.
    Klem pia

    SvarSlett
  6. et skikkelig tøft kort du har laget :) Greit å få brukt opp litt rester :) Klem Rita

    SvarSlett
  7. Utrolig flott kort! Likte godt at du fikk pyntet mye selv om det beholder den maskuline stilen, det syns jeg er vanskelig! Takk for at du deltar hos oss i Hobbygarasjen utfordringsblogg. Klem Julia

    SvarSlett
  8. Så flott kort.Digger bruken din av strie.
    Tusen takk for at du deltar på herrekort-utfordringen hos Scandinavia Paper Fun.
    Smil fra DT-Ane Lene

    SvarSlett