tirsdag 14. oktober 2014

HURRA du har bursdag

På dette bursdags kortet har jeg  jeg kost meg med ark fra Maja Design ,
 Like fint på begge sider . Og det er alltid lettere å pynte dame-kort.
Fant fram et gammelt Magnolia stempel og malte det. (aqvarell )
Stemplet det en gang til på mønster-arket , malte litt oppå og klippet ut buksen ,
 for så å lime det oppå den malte Tilda . En effekt jeg liker.

Ellers har jeg brukt :
Bazzill , kake-bilde fra Maja Design , walnut stain Distress Ink,
Dies fra Spellbinders , memory box og La-La Land crafts ,
Pynta med osteklut , bånd , hjerte og perler fra K&G .
Blomstene er fra Storyteller og K&G , bokstavene vet jeg ikke hvor er fra.
Liquid perls







Innsiden med skrivefelt .


Utfordringer :

Addicted to stamp     anything goes
 Scrappehjertet    Dies

Takk for at du titte innom hos meg , ha en fin høstdag.
klem Synnøve  

2 kommentarer:

  1. Flott og detaljrikt kort! Takk for at du deltar hos ATSC. Klem fra Rita

    SvarSlett
  2. Nydelig kort både utenpå og inni!
    Klem

    SvarSlett