torsdag 27. april 2017

GUTTEKORT

Jeg har laget et gutte-kort med favoritt arket mitt.
dongeri arket fra Papirdesign. Det arket passer til så mye,
syns jeg.
Jeg har brukt :
ark : Papirdesign og Bazzill
Tekst-stempel : K&G
stempel : Kenny K
Dies : Spellbinders
punch : Stampin Up og en stjerne punch
Pynta med . osteklut ,perler , sugerør ,bånd ,
brusvipper og charms









Utfordringer :Scrappelyst til gutta
creativ fingers Challenge blogg       anything goes
Nordsalten hobbyklubb   lag noe med stjerner og eller planeter

Takk for at du titter innom her hos meg , ha en fin dag .
Klem Synnøve

4 kommentarer:

  1. Hei!
    Så tøft og fargerikt kort du har laga. Skjønner godt at det er ditt favorittark.
    Klem Linda

    SvarSlett
  2. Å så tøft kort :D Flott satt opp og herlige farger :)

    Takk for at du deltar på utfordringen hos oss i Nordssalten Hobbyklubb :)

    DT Cathrine

    SvarSlett
  3. Tøft guttekort, digger kombinasjonen av rødt og blått!
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst :)

    SvarSlett
  4. Tøft kort.
    Kjempefin fargekombinasjon.
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett