lørdag 22. april 2017

PL med mini LO

Jeg har fått kjøpt meg nye" poser" til albumet.
Disse var så spennende format på.
4 lommer 15-15 cm ,
jeg har laget 4 mini LO, er, på en PL side.
med bilder fra årets påskeferie
Kjempegøy , disse "posene" gleder jeg meg
til å bruke mer av

Project life i Norge 3år
inspirert av bilde til Bente Heidi
Jeg har valgt fargen rød , og med på turen
var sjokoladen , selsagt



Jeg har brukt .
diverse rester av ark , bazzill.
diverse dies
pynta med halvperler , billett og film av T:Holtz
tekst fra Papirdesign


Project Life i Norge   Bente Heidi sitt bilde

Takk for at du titter innom her hos meg , klem Synnøve


5 kommentarer:

  1. Hei!
    Nå er det lenge siden eg har vært her i bloggverden.Her var det masse flott siden sist eg var innom her. Så herlig PL du har laga.
    Klem Linda

    SvarSlett
  2. For en god ide, Synnøve! Jeg har flere av disse lommene også, men ikke helt funnet ut hvordan jeg best mulig skal bruke dem. Takk for et godt tips! Kjempefint var det.

    SvarSlett
  3. Søte ! Fint med små lommer som rommer akkurat passe! Klem ;)

    SvarSlett
  4. Oj så läcker PL-sida med alla fina dekorationer! Du har både lyckats få med massor av fina detaljer samtidigt som det är CAS (rent). Tack för att du är med på 3-årsfirandet på Project Life i Norge - nu är det bara att hålla tummarna på en lott-vinst! /DT-Gunilla

    SvarSlett
  5. Härlig sida med många fina detaljer! Tack för att du är med och tävlar i 3-års jubileet hos Project Life i Norge. / DT-Marit

    SvarSlett