torsdag 1. juni 2017

18 ÅR



Jeg har laget et bursdags kort til en flott og kjekk ung mann.
Det er 20-12 cm og har en pengelomme.
Jeg har brukt :
ark : Papirdesign , Maja Design og Bazzill
dies: K&G , Sizzix og en stjerne punch
mosegummi
stempel : K&G
pynta med : charms , tau , dotts ,
tape ,brusvipper , eyelet og bånd



Jeg har rammet inn tallet 18 med flere firkantete dies og har så
brun mosegummi for å få høyde /dybde .


Innsiden har skrivefelt og pengelomme med en tag.

taggen som ligger i pengelomma ,
har stempel motiv og tekst fra K&G


utfordringer : 
Scrappiness         ramme
Creativ Fingers Challenge Blog        anything goes

Takk for at du titter innom her hos meg , klem Synnøve

7 kommentarer:

  1. Tøft kort. Ser du har brukt boksvipper som pynt på dei to siste korta dine. Tøff detalj,så nå må eg vist begynne å samle på det også :)

    SvarSlett
  2. Så flott med tallet i fokus på fremsiden og fin den tagen med gutte stemplet og teksten

    ha en fin helg

    SvarSlett
  3. Kjempefint kort med mange flotte detaljer❤

    SvarSlett
  4. Kjempefint kort med mange flotte detaljer❤

    SvarSlett
  5. Det var ett flott kort.....kreativ du.....god sommer til deg

    SvarSlett
  6. Så stiiilig kort.Likte og godt dei små detaljene.
    Klem Linda

    SvarSlett
  7. Flott kort med flott farger.
    klem

    SvarSlett