fredag 29. juni 2012

En herre med hatt

 I dag har jeg begynt på ferien, jippi.Foran meg ligger mange fridager som skal fylles med kos.Basen blir på hytta, og så blir det småturer.Gleder meg til ei lang helg på østlandet med Hunderfossen og besøk hos barnebarna på Kløfta .

.Skulle rydde på hobbyrommet og fant ut at jeg mangla kort til min bror.Dagen hans kommer snart ,så da ble det en tag.Og nå er det enda mer rotete på hobbyrommet.
Jeg har brukt :
bazzill og ark fra Pion  med walnut stain distress ink på,rufsa arka.
pynta med knapper ,en blomst fra Storryteller,bånd og tau bjelle-charms,osteklut,lim på bokstaver,og små tags.


Stemplet husker jeg ikke hvor kommer fra,stempla med walnut stain på aqvarellpapir. Det ble litt svakt så jeg malte med mer walnut stain og så malte jeg med bronze glimmer mist.Den glittrene efekten ble stillig syns jeg,men hvises ikke så godt på bilde.

Utfordring :Scrapperiket
Vintage
                  Scrappeglede i Målselv
alt er lov

Takk for at du titter innom ,ferieklem fra Synnøve

10 kommentarer:

  1. En herlig tag Synnøve, flotte farger til en mann!
    God ferie!
    Klem fra Kjersti:)

    SvarSlett
  2. Flott tag! Mange herlige detaljer :-) Ha en riktig god ferie og takk for at du deltar i utfordringen til Scrapperiket. Lykke til! DT Heidi

    SvarSlett
  3. Kjempestilig! Liker fargene dine, og favorittdetalj må bli knappene tror jeg - selv om alt var fint:-) God sommer!

    SvarSlett
  4. Denne var knalltøff!! En flott tag til en kjær bror!! Ha en flott ferie, jeg har en uke til i jobb før min starter..venter på go`været og... Klem fra Anne-Eddie ;D

    SvarSlett
  5. Så lekker tag!
    Nydelige farger og flotte detaljer:)
    Ha en super ferie, klem:)

    SvarSlett
  6. Wow, dette var et skikkelig stiiilig herrekort :) Ønsker deg en fiiiiin ferie :)

    SvarSlett
  7. Kjempetøff tag !!!!

    Klem Kjersti

    SvarSlett
  8. Kjempestilig tag altså!
    Klem, June

    SvarSlett
  9. Hei Synnøve!

    Tusen takk for hyggelige kommentarer i bloggen min. Du lager utrolig mye fint, og denne tagen her likte jeg spesielt godt, den var råtøff!

    Jeg har også en blogg candy gående hos meg om du vil være med :)

    Ha en flott helg.

    Klem Junhild

    SvarSlett