søndag 23. mars 2014

LO

Denne helga kose vi  oss på hytta , scrappe kofferten  er med .
 Og jeg har kost meg med en LO.
Jeg pakket nok litt fort på fredagen , for jeg glemte platene til Cuttlebogen.
Så da brukte jeg en fjøl og pappplate , fikk skjært ut bokstavene og stjernene
og ble så  fornøyd med meg selv .
Bilde er av eldste  barnebarnet mitt for noen år siden .
Jeg har brukt ark fra Papirdesign , en favoritt og noen rester , og bølgepapp.
Vintage photo Distress Ink.
Bokstaver fra T.Holtz og Dymo bokstaver .
Stempel fra K&G , osteklut , bånd , T.Holtz billett







Utfordringer 
Cheris This-Memories for Life          skisse
Kreativ Verden Utfordringsblogg    tekstil  osteklut

Takk for at du titter innom hos meg ,ha en fin dag.
klem Synnøve

12 kommentarer:

  1. Nydelig LO, med flotte farger og detaljer:) liker lag på lagene:)

    Ha en fortsatt fin søndag:)

    Junhild

    SvarSlett
  2. Dette var en nydelig LO. Liker detaljene med osteklut, stjerner og bølgepapp. Tusen takk for at du deltar hos Kreative Verden og lykke til. Håper du blir med oss igjen neste mnd. Klem Bettina DT Medlem hos Kreative Verden

    SvarSlett
  3. Kjempe fint !
    Fint bilde av Leonhard :-)

    SvarSlett
  4. Utrolig stilig LO! Likte fargene og stjernene du har har brukt! Takk for at du tok utfordringen hos Cherish This - Memories for Life!

    SvarSlett
  5. Denne var kjempestilig med flotte detaljer :)

    SvarSlett
  6. Kjempestilig LO! Flotte bilder og herlige farger.
    Så bra du fant en løsning til cuttlebug'en! Man tager hva man haver.. :)
    klem Unni

    SvarSlett
  7. Så flotte bilder du har scrappet med nydelige farger. Takk for at du ble med på utfordringen hos Cherish This - Memories for Life :)

    SvarSlett
  8. Så flott Lo du har laget Synnøve:)) Nydelige farger, og mange fine detaljer:)
    Klem Henriette

    SvarSlett
  9. Kjempefin LO av en søt gutt! Så lekre detaljer og flott fargekombinasjon :)
    Klem, Jorunn

    SvarSlett
  10. Herlige farger og en stilig løsning på skissa. Takk for at du ble med på vår utfordring hos Cherish This denne måneden.

    SvarSlett
  11. Kjempefin LO, flotte detaljer og farger! Takk for at du deltar inne hoss oss i Cheris This-Memories For Life!
    Ha en fin søndag!
    Merete

    SvarSlett
  12. Så flott layout du har laget Synnøve :)
    Fine farger og herlige bilder :)

    Tusen takk for fine ord i bloggen min :)
    Klem

    SvarSlett