mandag 24. november 2014

HURRA 30 ÅR

I helga var hele min familie på Østlandet og feiret min eldste  sønn ,
 en helg med mye moro. Her kommer et av kortene jeg laget til han.

Jeg har brukt : Ark fra Papirdesign og Bazzill
Dies som er brukt er fra T.Holtz ,Spellbinders ,Nellie,s multi frame,s
Jeg har pynta med perler fra Storyteller , eyelet , bånd og pil fra Wycinanka
som er malt hvitt , klistremerebokstaver fra Panduro
Stemplet er fra K&G og er embosset 







Utfordring ; Nordsalten Hobbyklubb     Monopop

Takk for at du titter inn her hos meg , ha en god ny uke.
klem Synnøve

2 kommentarer:

  1. Stilig kort du har laget! Takk for at du deltar på utfordringen vår hos NSHK!
    klem, Synnøve

    SvarSlett
  2. Knalltøft kort med mange flotte detaljer Synnøve :-)

    Takk for at du deltar hos NSHK, og lykke til :-)

    Klem, Astrid DT

    SvarSlett