torsdag 21. mai 2015

VIN-TAG

Jeg liker å lage tag. Denne gangen har jeg laget en vin-tag.
 Denne varianten henger så fint på flasken .
 Jeg har brukt :
ark fra reste-esken min og Bazzill
Dies : Spellbinders 
Stempel -tekst : K&G
stempel-motiv : Tilda , Magnolia og sommerfugel fra K&G
 Blomster : Storyteller
Pynta med : charms , blonde , bånd, og perler fra K&G
Blomster : Storyteller






Tilda malt med aqvarell -maling 
 og baksiden med god plass til å skrive en hilsen.
Tekst fra K&G 



Utfordringer :
Nordsalten Hobbyklubb      bruk 3 stempel 
Card and Scrap                blomster
Kort O Mania       et fargelagt motiv
Marvelous Magnolia Challenge blog          perls and lace

Nå skal jeg pakke scrappe- kofferten , i morgen blir det lang helg på hytta.
Takk for at du titter innom hos meg.Ha en fin pinsehelg .
Klem Synnøve








9 kommentarer:

  1. Liker kjempegodt den fargeleggingen din og "livet" du får i motivene! Nydelig tag til flaska! ;)

    SvarSlett
  2. Herlig og flott fargelagt Tilda, ellers mange fine detaljer,
    klem Bente:)

    SvarSlett
  3. Så flott flaske-tag! Må si meg enig med ett par av de andre som har kommeentert, kjempeflott fargelegging! Deilig å se at man ikke MÅ bruke tusjer :) Nå spiller det forsåvidt ingen rolle hva jeg hadde brukt til fargelegging, det blir bare håpløst stygt uansett :) Men du er en mester med vannfargene dine!
    klem Unni

    SvarSlett
  4. Kjempe flott vin-tag! Herlig fargelagt motiv. Takk for du deltar hos kort o mania. Dt Ane

    SvarSlett
  5. Så flott vintag :-)
    Takk for at du deltar i utfordringen hos Card and Scrap.
    Lykke til :-)

    Klem, Astrid DT

    SvarSlett
  6. Flott tag, med stilig oppsett og mange flotte detaljer :-)
    Tusen takk for at du scrapper med oss i Nordsalten Hobbyklubb :-)

    SvarSlett
  7. Beautiful card with great coloring and details. Thank you so much for joining us at Marvelouse Magnolia Challenge this week.
    Hope to see you again. Hugs, Irene Mendes DT

    SvarSlett
  8. Nydelig vintag og så lekkert fargelagt.
    Lekkert:)
    Ha en fin dag.
    Klem Connie

    SvarSlett
  9. Nydelig tag, søte farger og flott fargelagt motiv.
    Takk for at du deltar på KortoMania´s utfordring.
    Klem Sissel

    SvarSlett