torsdag 10. september 2015

IPAD..... et fint leketøy

Disse bildene er jeg så glad i .
Her leker barnebarnet mitt med spillebrikker oppå min IPAD.
Jeg klarte å ta bilde uten å forstyrre den fine leken hans.
Også har jeg lekt meg , og laget en LO.


Jeg har brukt :
ark : Piondesign , Bazzill og rester
Dies: T.Holtz og Nellie,s multi frame små bokstaver :Papirdesign
pynta med filmstripe fra T.Holtz , tyll og dot fra MME necessities


(Vintage Garden fra Pion er mer blå/grønn en jeg har fått fram på kamera)

stjerner både  under tyllen og oppå



Utfordringer:
Scrappehjerter    alt er lov med dies
Kreativ Scrapping      favoritter , barnebarn 


Takk for at du titter innom hos meg , klem Synnøve   

4 kommentarer:

  1. Det er slike bilder man setter ekstra stor pris på. Nydelige minner og en flott LO du har laget. :)

    SvarSlett
  2. Kjempestilig LO! Herlig bilder, flotte farger og stilige detaljer.
    klem Unni

    SvarSlett