søndag 8. april 2018

det snør , det snør , tidilibom

Hyttealbumet mitt vokser ,
jeg koser meg med bildene mine.
Denne gangen har jeg 2 LO,er å vise fram .
De har nesten lik bilder og stor likhetstrekk på dekoren .
En LO har hvitt bakgrunn og en LO har mørk bakgrunn .
Og det ble en spennende og stor forskjell syns jeg.
Bildene er fra en dag i  påskeferien vår, på hytta ved sjøen.
Da vi ble overasket og våknet til mye snø.
Og et svart , hvitt og grått landskap . En flott turopplevelse ble det ,
den dagen  for gjengen min.

Jeg har brukt :
ark fra den store esken med rester  og et mørkt ark fra ukjent leverandør .
Dies : K&G
punch : M.Stewart
bokstaver : Sn@p
stencil : T.holtz
pynta med osteklut , dotts og perler og stor dott fra Søstrene Greene


utsnitt


På LO nr 2 har jeg brukt :
ark fra den store esken med rester og Bazzill
dies  : K&G og Provo Craft
punce : M.Stewart
bokstaver : Sna@p og Papirdesign
jeg har brukt to typer stencil fra T.Holtz ,
en med Texture Paste platinum crackle og en med
Svergreen bough Distress Ink
stempel : K&G
pynta med dotts , perler ,  osteklut og et kamera


utsnitt



jeg melder Lo nr 2 på utfordringen hos 
Scrappiness     bruk stensiler

Takk for at du tar turen innom her hos meg  , klem Synnøve


3 kommentarer:

  1. Så flott en album .
    Koselige minner.
    Ha en fin helg :)

    SvarSlett
  2. I enjoyed over read your blog post.
    Your blog have nice information, I got good idea from this amazing blog.
    I am always searching like this type blog post. I hope I will see again…
    ดูหนัง

    SvarSlett