lørdag 16. juni 2018

TUSEN TAKK


Mai måned har vært sommer , sol og badedager her på Vestlandet.
Og jeg har brukt liten tid på papirhobbyen min .
Men nå har jeg kost meg og laget et kort .
På jakten etter inspirasjon . Stoppet jeg ved et av mine egne julekort ,
som jeg likte veldig godt . Da var jeg i gang . Brukte samme oppsett,
men med duse varme farger og en annen dies og jammen fant jeg en fugl i
sommer eng og. Det ble et sommerkort som jeg er så fornøyd med .


Her er julekortet som inspirerte meg :



Og her er sommervarianten
Det er et takke for nå kort , til sjefen min som  skal pensjonere seg .
Jeg har brukt :
ark : Pion design og Bazzill , fuglen er fra Maja design
Dies : Spellbinders og grein diesen tror jeg er fra Magnolia
stempel: K&G
pynta med bånd og dotts




Innsiden har pengelomme og skrivefelt 


Utfordringer :
Scrap the rainbow           sommer
Papirlosjen     ferietid
Scrappelyst       sommer og glede

Takk for at du titter innom her hos meg , klem Synnøve










7 kommentarer:

  1. Så fin ide å lifte et kort du er fornøyd med. Herlig swirl av dies og fin innside.
    Takk for at du deltar hos Scrap the Rainbow .
    DT Jorunn Elin

    SvarSlett
  2. Veldig greit å bli inspirert av sine egne kort :) Eg gjør også det av og til.

    SvarSlett
  3. Koselig sommerkort :) Takk for at du deler det med oss hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  4. Så herlig sommerkort!
    Tusen takk for at du deltar på utfordringen hos Papirlosjen.
    Smil fra DT-Ane Lene

    SvarSlett
  5. Lekkert kort :)
    Takk for at du deltar hos Papirlosjen denne gangen :)
    Klem Siri DT

    SvarSlett
  6. I really like your new decorative designs! it's beautiful so much and good idea on site.

    ดูหนังออนไลน์

    SvarSlett
  7. I think this is one of the most significant information for me.
    And i’m glad reading your article.
    But should remark on some general things, the web site style is perfect,
    the articles is really great : D. Good job…
    ดูหนัง

    SvarSlett