torsdag 14. februar 2019

Valentine dagen

Smil er favoritt sjokoladen her i huset . 
Så en slik sjokolade og en Tag
 var tanken at min kjære skulle få i dag .
 Men så ble jeg så inspirert av en video hos Kreative ideer , vær kreativ på FB
Hvor de pakket inn tre sjokolader som en kjærlighetsbombe, 
at jeg og  bare måtte pakke inn 3 sjokolader .

Så laget jeg en Tag til han  og på den har jeg brukt :
ark : kraft kartong og Maja design
stempel : Papirdesign
dies :Leane Creatief BV ,
Spillbinders og Memorybox
distress Ink Walnut stain
pyntet med blonde og bånd




Liker så godt mitt nye stempel fra Papirdesign ,
under har jeg 3d puter

utfordringer :
Papirdesign     bruk stempel
Scrap the rainbow    bingo stempel hjerte blonde

Håper din dag har vært fin  , takk for at du titter innom her .
Klem Synnøve

6 kommentarer:

  1. Det var en herlig gaveinnpakning, tror jammen jeg skal låne ideen. Kul tag! Takk for at du deltar hos Scrap the Rainbow, hilsen DT Trude Julie

    SvarSlett
  2. Åh, det var en søt tag!
    Takk for at du deltar hos Papirdesign :)
    DT- Renate

    SvarSlett
  3. Det var en herlig pakke, fin ide som jeg skal ta med meg. Takk for ditt bidrag til Scrap The rainbow, klemm jorunn

    SvarSlett
  4. Flott hjertetag du har laget :)
    Takk for at du deltar med denne også på utfordringen hos NSHK!
    DT Anita Lise.

    SvarSlett
  5. Flott gavetag du har laget 😁 takk for at du deltar på utfordringen til Papirdesign klem fra DT

    SvarSlett
  6. Så hyggelig gavelapp! Takk for at du deltar i utfordringen hos Papirdesign :) Hilsen Ida Kristin

    SvarSlett