søndag 27. oktober 2019

Du er super


Jeg har laget et bursdagskort til en super grei fyr ,
som liker å fiske .Fiske motivet fant jeg på nettet og
 så har jeg brukt nettet som løk er pakket inn i .
Arket er en rest , sammen med en bit fra Papirdesign ,
og Bazzill .
Jeg har og brukt :
 Distress Ink vintage photo
Limputer
Stempel fra K&G
Pynta med bruskork , tau ,  perler og dotts






Limputer under fiske motivet .

Innsidene har stempel fra K&G , krabbe dies ukjent .


Utfordringer :
Scrappelyst            gutt / mann
Scrap the rainbow            maskulint

Så kjekt at du titter innom her hos meg .
Ha en kreativ og flott dag videre , klem Synnøve

3 kommentarer:

  1. Stilig kort med mange flotte detaljer. Takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  2. Kjempe kult. Liker godt den mannen du har brukt og gjenbruk av løknettet.
    Takk for at du deltar hos Scrap the Rainbow.
    DT Jorunn Elin

    SvarSlett
  3. Kjempefint gutt/mannekort! Lekkert med fiskene under og nettingen! Klem ;)

    SvarSlett