søndag 8. desember 2019

Gledelig jul

Denne dies,en fra K&G er jeg så glad i .
Kortet får så fine form .
 På disse to blå julekorta har jeg  lag på lag , 
jeg har og brukt dies av Papirdesign .
Tekst stempel fra K&G
pynta med osteklut , bånd og perler 
Ark fra Papirdesign og Bazzill .
nr 1



Jeg lager ofte flere julekort over samme ide ,
men helt like blir de aldri . Her kommer nr 2
som jeg deltar med på utfordringene .



Utfordringer :
Scrappelyst     jul
Hobbigarasjen       dies 
Scrap the Rainbow       jul og dies 



Takk for at du titter innom her , klem Synnøve

6 kommentarer:

  1. Superstilig og lekkert kort altså :) Skikkelig fint!
    Tusen takk for at du deltar på utfordringen hos Hobbygarasjen :)

    SvarSlett
  2. Så nydelig kort! Takk for at du deltar på utfordringen hos Scrap the Rainbow. MVH DT Trude julie

    SvarSlett
  3. Så reint og fint kort. Flotte snøkrystaller. Takk for du deltar hos Hobbygarasjen

    SvarSlett
  4. Så koselige julekort. Takk for at du deler med oss hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  5. Kjempefint julekort. Enig i at den diesen gjør seg veldig som form på kortet.
    Takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett