tirsdag 26. mai 2020

PL vi sover ute

Jeg har fått laget flere sider til hytte albumet .
Så kjekt å lage og så kjekt å ha minnene i album .
Etter varme flotte dager kommer varme netter. 
Da drar vi madrasen ut på verandaen og sover der .
Tror jeg må ønske meg hengekøye til ferien .
Jeg har brukt :
ark :Bazzill 
en sommerfugel dies og en sirkel fra Spellbinders
washi tape 
tekst strimler fra Papirdesign
perler



detalj bilde 

Utfordring :
Project Life i Norge    washi tape i fokus

Takk for at du titter innom her hos meg , klem Synnøve

3 kommentarer:

  1. Flott side du har lagd :)
    Takk for at du deltar hos PLiN.

    SvarSlett
  2. Fin sida! Gillar att fjärilen från tejpen även kommer som dies. Och fint att den är i samma färg som bakgrunden. Tack för att du tävlar hos oss i PLiN. /DT-Marit

    SvarSlett
  3. Flott side, og ett herlig minne. Tusen takk for at du deltar i utfordringen til Project life i Norge. Klem DT-Elisabeth

    SvarSlett