lørdag 12. september 2020

KONFIRMANT

Det er konfirmasjons tid i byen min .
Og jeg har funnet fram favoritt min fra Papirdesign ,
denne tøffe dies .
Ellers har jeg brukt : 
ark fra : Papirdrsign , K&G og Bazzill
Distress Ink vintage photo
dies : Papirdesign og K&G
stempel : K&G
pynta med tau , perler , buttons og bokstaver fra Papirdesign og 
en stjerne fra storyteller


Jeg har kuttet ut " skyggen" tre ganger for å få litt høyde på kortet .
Innsiden har pengelomme og skrivefelt .


Utfordringer :
Papirdesign blogg        produkter fra Papirdesign
Hobbygarasjen        Konfirmasjon
Scrappelyst       dies /punch

Takk for at du ser innom her hos meg , klem Synnøve

 

6 kommentarer:

  1. Så kult og stilig kort! Digger fargekomboen også :)
    Tusen takk for at du deltar på utfordringen hos Hobbygarasjen :)

    SvarSlett
  2. Herlig kort i fine farger.
    Jeg også liker den diesen Kul type

    SvarSlett
  3. JA til Papirdesign- favoritter! ;) Og herlige farger!
    Takk for at du deltar hos Papirdesign.
    DT Renate

    SvarSlett
  4. Kult kort med herlige farger! Tusen takk for at du deltar hos Papirdesign :-) Klem fra Cathrine.

    SvarSlett
  5. Tøft kort!!
    Digger fargene.
    Takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  6. Stilig kort til konfirmanten.
    Tusen takk for at du deltar i utfordringen vår hos Scrappelyst.

    SvarSlett