søndag 14. mars 2021

God påske

 

En pose fylt med godteri er kjekt å gi bort til påske .
Utgangspunktet er en brun pose og ellers har jeg brukt :
ark : Papirdesign og kraft kartong / Bazzill
distress Ink vintage photo
dies : Joy Craft , K&G og Spellbinders
pynta med : osteklutt , tau , dotts  og en knapp
posen er lukket med en klipps .




På baksiden av posen har jeg et skrivefelt hvor jeg skal skrive en hilsen .


Jeg har og laget et enkelt kort som hører til gaveposen ,
der kan jeg skrive en lengre hilsen 

Utfordringer : 
Kreativ scrapping på FB        gult 
Papirdesign blogg   mer en en dies 


Kjekt at du titter innom her hos meg .
Ha en god og kreativ dag videre , klem Synnøve























1 kommentar:

  1. Lekkert dekorert påskepose. Herlig mønsterpapir og delikate farger i lag.

    SvarSlett