onsdag 12. oktober 2011

HURRA jeg vant !

Random org.trakk nr 76 som var mitt julekort.Kansje nr 76 nå blir mitt lykketall.
Jeg vant hos sukkersøt  utfordring nr 139.Så nå går jeg spent å venter på postmannen.Det blir mine første digi.3flotte digi fra Cuddly Buddy.Ekstra morsomt at det var hos sukkersøtt jeg vant.Det var nemmligt der alt starta ,og jeg fikk meg blogg.Med god hjelp av Tone og Gro .Data kunnskapene mine blir bedre for hvær dag som går.Jeg koser meg med scrappinga og det var så gøy å vinne.

3 kommentarer:

  1. Grattulerer så masse, med et så fint kort er det ikkje rart at du vant.

    SvarSlett
  2. Helt enig, ikkje rart du vant ;0)
    GRATULERER så MYE!

    klem

    SvarSlett
  3. Med bilde av julekortet mitt har jeg ubevist villedet dere.Hos sukkersøtt trekkes vinneren av random org.Så nr 76 vant(som var mitt julekort)SORRY
    klem Synnøve

    SvarSlett