søndag 23. juni 2019

et varmt ønske om en minnerik dag og en strålende framtid sammen

Bryllup er tema hos meg for tiden , 
så her kommer enda et bryllupskort .
På dette kortet  har jeg brettet  litt .

Jeg har brukt :
ark : Papirdesign , Pion , Bazzill og et glitter ark 
Distress Ink Walnut stain , StazOn Timber Brown
Dies : Papirdesign , Sspellbinders og Magnolia
Punch : M . Stewart
Stempel tekst : K&G 
stempel motiv : K&G malt med Lukas 1862
pynta med blomster fra Papirdesign og bånd






Utfordringer :
Nordsalten hobbyklubb         brett i vei 


Takk for at du titter innom her hos meg .
Ønsker deg en flott sommerdag videre , klem Synnøve

4 kommentarer:

  1. Nydelig brettekort og herlige farger:) Takk for at du deltar hos NSHK.DT Ingunn

    SvarSlett
  2. Vakkert kort! Dette motivet hadde jeg sansen for! De jeg har føles litt "oppbrukt" ! Klem ;)

    SvarSlett
  3. Kjempeflott kort i andre farger en vi pleier å se. Herlig motiv og fin bretting du har laget

    SvarSlett
  4. Så nydelig ett kort:) Takk for at du deltar i vår utfordring hos Scrap form Your heart:) Klem fra DT Gunn Anita

    SvarSlett