mandag 17. juni 2019

Bryllupskort til min kjære svigerdatter og sønn

Dette var det kjekkeste bryllupskortet å lage .
Og bryllupsdagen i helga var vakker og gledelig .💖
Akkurat som min svigerdatter og sønn .💖

Kortet er 14-18 cm og jeg har brukt  :
ark : Reprint , Maja design og Bazzill
dies : Spellbinders , Nellies, s multifram , og Magnolia
tekst stempel : K&G og Papirdesign
motiv stempel : K&G malt med Lukas 1862
pynta med : osteklut , bånd, dotts ❤💖 og blomster fra
Papirdesign , Storyteller og 49 Markel







Innsiden med stempel tekst fra Papirdesign og K&G .



Framsiden og baksiden , båndet holder kortet sammen .


Utfordringer :

Nordsalten Hobbyklubb    brett i vei 

Scrappelyst     sommer , som er bryllupstid 

Takk for at du titter innom her hos meg , klem Synnøve






















5 kommentarer:

  1. Å så nydelig.Fint motiv og ramme rundt og stilig bretteteknikk.
    Gratulerer så mye med bryllupet for din sønn og svigerdatter. Tenker det ble en helt spesiel helg for dere alle.
    Klem Jorunn Elin

    SvarSlett
  2. Vakkert kort! Likte brettingen og! Gratulerer med de unge ! Klem ;)

    SvarSlett
  3. Flott kort, og jeg digget det blomstrete papiret du har brukt. Tusen takk for at du scrapper med oss i Nordsalten Hobbyklubb :-)

    SvarSlett
  4. Herlig kotrt, nydelige papirer og flotte detaljer! takk for at du deltar hos NSHK. DT Ingunn

    SvarSlett
  5. Så nydelig og vakkert kort og ekstra stas å lage til sin egen sønn vil jeg tro.

    Takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett