fredag 21. juni 2019

Kjære brudepar

Jeg har igjen brukt det flotte arket fra Maja design ,
på et bryllups kort .
Sko motivet er og det samme .
Denne gangen laget jeg et teltkort , min favoritt .
 Det er så  gøy at jeg trenger å lage flere bryllups kort i år .
Da blir det flere kort med likhets trekk .
Dette syns jeg er helt ok .
Her kan du se det første , lykken er å være to .

Jeg har brukt :
ark : Maja design , sølv ark og Bazzill
distress ink vintage Photo
dies : K&G og Spellbinders
stempel : K&G
sko motivet er klippet ut av arket fra Craft&You  pastel wedding
det lille motivet er fra Maja Design
pynta med : charms ,bånd og blomster fra Papirdesign , Storyteller
og 49 Market





utfordringer :
Scrap from Your hear      bryllup


Takk for at du titter innom , klem Synnøve

2 kommentarer:

  1. Stilig motiv og herlige farger på dette bryllupskortet.

    SvarSlett
  2. Så utrolig flott kort, kjempefint design og fine farger! Takk for at du deltar hos Scrap from your heart sin challenge!
    - DT Mari

    SvarSlett