søndag 25. november 2012

JULEKORT MED KLEM

 
Her har jeg laga et julekort i vintage-stilen, blått og brunt er farger jeg liker. Men denne gangen har jeg ikke sverta arka, bare rufsa.Har sett det slik i flere blogger at jeg måtte prøve.Men jeg savner walnut stain distress ink-en jeg. Har brukt Bronze glimmer mist ,det hjalp. Og så har jeg crackle paint distress både her og der. Både utklipps-bilde og ark er fra Pion design. Litt bølgepapp er med, og en blonde, bånd,charms.Stemple og perlene er fra Kort og Godt.Jeg har og brukt spellbinders og easy punch,og osteklut.


 
Taggen har stempel fra KOG,på baksida er det skrivefelt.

 
Baksida av kortet med postkort-stempel fra KOG, og håndskrift i steden for mitt stempel.
Utfordringer:Anonyme Scrappere
                    motiv og tekst
                   Card and Scrap
                  lag noe med jul
                  Kort o Mania
                  jul
                 Papirdokkene
                  jul i november
Takk for at du titter innom,ha en fin uke. Klem Synnøve

16 kommentarer:

  1. Utrolig fint kort, nydelige farger, og sjønt motiv:) elsker vintage stilen du har brukt:)

    Ha en flott uke:)

    Junhild

    SvarSlett
  2. Flotte julekort du har laget!!
    Likte godt kortet til eldstesønnen din også!
    Ha en fin søndagskveld!
    Klem

    SvarSlett
  3. Brunt og blått er så fint sammen! Det ble kjempefint med bølgepappen og crackle paint :)
    Klem, Jorunn

    SvarSlett
  4. Så lekkert! Nydelig farger og så forseggjort!
    klem Unni

    SvarSlett
  5. Syns dette ble kjempelekkert! Ikke lett å la være den svertinga nei sikkert:-) -har det slik med glitterlim jeg da...:-)

    SvarSlett
  6. så utrolig fint dette var :) Nydelig pyntet, fargene, motivet og oppsette :) Flink er du :) Klemmer Rita

    SvarSlett
  7. Nydelig julekort! Kjempefint med blått og brunt, ja! Lekkert pyntet! :)
    Klem

    SvarSlett
  8. Så nydelig julekort med masse flotte detaljer♥.
    Elsker fargekombinasjonen du har brukt:).

    Ønsker deg en fin uke♥.

    Klem, Marita

    SvarSlett
  9. Nydelig julekort!
    Lekre farger og flott pyntet:)
    Takk for at du deltar på Card and Scrap sin utfordring.
    Klem, Heidi:)

    SvarSlett
  10. Nydelig julekort.
    Så flotte farger,motiv og pynt. Lekkert !

    Klem,Kjersti

    SvarSlett
  11. Nydelig kort Synnøve, lekkert pyntet og i så delikate farger!
    Ha en fortsatt fin kveld!
    Klem fra Kjersti:)

    SvarSlett
  12. Aldeles stilig julekort og så lekkert pyntet Synnøve :-)
    Takk for at du deltar hos Kort O Mania.
    Klem fra Karin :-)

    SvarSlett
  13. Kjempeflott! Lekker fargekombo og herlige detaljer :)

    Takk for at du scrapper med Papirdokkene

    SvarSlett
  14. Aldeles nydelig julekort i flotte avstemte farger:)
    klem bente:)

    SvarSlett
  15. Ååååå så nydelig julekort :)
    Lekkert Synnøve.
    Klem Connie

    SvarSlett
  16. Nydelig!!!!

    Takk for at du deltar i denne utfordring hos Card and Scrap Lykke til i trekningen – og håper du blir med oss flere ganger!
    klem fra
    Eva Gro
    DT medlem Card and Scrap

    SvarSlett