torsdag 21. april 2016

HVIS VENNER VAR BLOMSTER VILLE JEG HA PLUKKET DEG

Til bursdager trenger en kort .
Så da var jeg i gang med kortlaging igjen.
Til den flotte stempel teksten
 syns jeg det passet så godt med mange blomster.
Jeg har brukt :
blomster : Storyteller , KG og Prima Flowers
Stempel :KG
Dies : Spellbinders og Magnolia
Punc : McGill
Pynt : tau , store perler og blonde
Ark : Pion Design og Bazzill


Det vises ikke så godt på bilde , men jeg har brukt lyse gul Bazzill .




Utfordringer :
Kreativ Scrapping    minst 3 farger ( lyse gull/ rosa /grønn)
Scrappegarasjen       bruk dies
creativ fingers Challenge       anything goes
Sisters of craft    anything goes 

Takk for at du titter innom her hos meg ,
ha en fin dag , klem Synnøve





12 kommentarer:

  1. Nydelig og sommerslig kort. Så flott det var med alle
    dei blomstene.
    Ha ei fin helg.
    Klem Linda

    SvarSlett
  2. Nydelig oppsett på blomstene..vakkert kort og tekst! Klem ;)

    SvarSlett
  3. Tusen tusen takk for dette nydelige kortet Synnøve :) Likte veldig godt det flotte blomsteroppsettet, fargene og det koselige stempelet :) Heldige meg :)))
    God helg:)
    Klem fra Henriette

    SvarSlett
  4. Nydelig bursdagskort! Lekkert blomsterarrangement!
    klem Unni

    SvarSlett
  5. Et nydelig kort med flotte blomster.
    Teksten var jo bare kjempe-søt.
    Klem fra Birgit.

    SvarSlett
  6. Så nyyydelig dette kortet var, da :) Tusen takk for at du deltar på utfordringen vår hos Scrappegarasjen :)
    klem, Synnøve

    SvarSlett
  7. Et nydelig kort med mange flotte detaljer :)
    Klem :)

    SvarSlett
  8. Nydelig! Lekkert oppsett of fantastisk flott dantererte blomster:)
    Takk for at du deltar på scrappagarasjens utfordring!
    www.scrappegarasjen.no

    SvarSlett
  9. Nyyydelig kort, Synnøve! Fantastisk blomsterkomposisjon!

    SvarSlett
  10. Nydelig bursdagskort med flott tekst og lekkert pyntet!
    Klem

    SvarSlett
  11. Hvor er det et fint kort i smukke farver.
    God weekend snart.
    Knus.

    SvarSlett
  12. Wow! All those details! Very elegant!
    Thanks for joining at the challenge of the Sisters of Crafts.
    Jacqueline ~ DT Sisters of Craft

    SvarSlett