søndag 29. oktober 2017

25

Hei , nytt bursdagskort .Jeg har brukt samme flotte
mønsterark som sist , liker det arket fra Maja Design så godt
Jeg har malt rett på stempelet med akvarelle -maling
og stemplet. Så har jeg malt litt detaljer og bakgrunnen.
Denne måten å male motivet på syns jeg blir så fint
jeg har brukt .
ark : Maja Design , Bazzill og akvarelle-ark
stempel : K&G ,maling Lukas 1862
dies : T.Holtz , Spellbinders
pynta med div.blomster , bånd og perler






Innsiden med stempel fra K&G og skrivefelt


Utfordringer :
Scrappines          maling
Scrappelyst       stjerner
Papirlosjen        til henne

Takk for at du titter innom her hos meg , ha en fin dag.
Klem Synnøve




6 kommentarer:

  1. Lekkert bursdagskort! Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst :)

    SvarSlett
  2. Stilig kort. Takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  3. Kjempekult kort, passer perfekt til vår utfordring hos Papirlosjen.
    Tusen takk for at du deltar.
    Smil fra DT-Ane Lene

    SvarSlett
  4. Lekkert kort med flott motiv. Er spesielt glad i Maja Design selv så er helt enig i mønsterarket :) Takk for at du deltar i Papirlosjen sin utfordring. Klem DT Belinda

    SvarSlett
  5. Herlig motiv du har brukt, flott dette kortet og!

    Takk for at du deltar hos Papirlosjen.

    Siri DT

    SvarSlett
  6. Så utrulig fint! Og nydelig malt motiv:-)
    Takk for at du deltar hos Scrappiness:-)

    SvarSlett