onsdag 4. oktober 2017

FLASKE TAG

Hei 
Tag lager jeg ofte , det er enklere og raskere en kort.
Bursdagene kommer ofte raskt på meg....
i dag har jeg en vin-tag å vise fram.

Jeg har brukt :
ark : Papirdesign og svart og gull Bazzill
dies : Spellbinders og K&G
stempel : Magnolia , malt med lukas1868
stempel tekst : Kakeboks
pynta med : T.holtz filmstripe , dots ,
bånd og charms






utfordringer :
Kreativ Scrapping blogg      bursdag
Kort O Mania      jubeleum bursdag
Addicted to stamp Challenge        lace or ribbon

Takk for at du titter innom her hos meg .
Ha en fin dag , klem Synnøve 

4 kommentarer:

  1. Så herlig motiv og flott form på tagen din

    SvarSlett
  2. Flasketag`er har eg laga berre eit par ganger. Burde lage det ofte, for ser jo at det er stilig pynt på ei flaske.

    SvarSlett
  3. For en flott flaske tag! Takk for du deltar hos kort o mania! klem Ane - DT

    SvarSlett
  4. Great looking tag. Edwin is beautiful coloured.
    Thank you for playing along at Addicted To Stamps Challengeblog.
    Greetings Miranda (dt-ATSC)

    SvarSlett